De Park Inn van Luik was in een noodsituatie om naar digitale TV over te schakelen. In minder dan een maand heeft Screen Services gezorgd voor de bestelling, de levering én de installatie.

In een zeer kort termijn was de Park Inn in Luik verplicht om heel zijn TV installatie te vervangen om naar digitale TV over te schakelen. Daarvoor is Screen Services er tussen gekomen en heeft de TV’s en een digitaal broadcastcenter geplaatst.

Interview met de manager van het hotel:

S.S. : Waarom koos u voor Screen Services boven de concurrentie?

Q.B.: Twee criteria’s waren doorslaggevend. Ten eerste de knowhow van Screen Services en hun kennis van de mogelijkheden. Screen Services heeft met haar commerciële dienst onze aandacht getrokken. Het is ongetwijfeld een pluspunt om een contactpersoon te hebben die zijn onderwerp door en door kent en die ook over alle mogelijke systemen beschikt om naar digitale TV over te schakelen.

Ten tweede heeft ook het prijsaspect in grote mate meegespeeld. Digitale voorzieningen zijn vaak zeer duur, maar toch is Screen Services erin geslaagd om van een analoog naar een digitaal systeem over te schakelen zonder toenemende kosten.

Wat zijn de pluspunten van Screen Services?

Zoals hierboven vermeld, is de commerciële dienst ongetwijfeld het grootste pluspunt van Screen Services. We moesten snel voortgaan, maar de commerciële verantwoordelijke heeft ons zeer snel oplossingen kunnen aanbieden. In minder dan één maand hebben de bestelling, de levering én de installatie kunnen plaatsvinden.

Een ander groot pluspunt is de klantenservice van de onderneming. We hebben altijd hetzelfde aanspreekpunt aan de telefoon, zij kennen dus ons dossier van A tot Z, waardoor we een betere opvolging en een snellere onderhandeling kunnen verwachten.

Kan u kort uw mening geven over onze installatie, de keuze van het materiaal en het advies, alsook de aangeboden diensten in het algemeen?

Het systeem komt helemaal overeen met de behoeftes van ons hotel. De installatie waarmee we vroeger werkten moest dringend opgefrist worden, want enkel “Video on demand” aanbieden is absoluut niet meer winstgevend voor hotels. De nieuwe uitrusting  is in staat om extra informatie te verschaffen en is dus een perfect alternatief.

Zou u onze uitrustingen aan andere hotels aanraden?

Dankzij de efficiëntie van de commerciële en technische dienst ben ik absoluut niet bang om Screen Services aan te raden.

Ik heb het zelfs al gedaan. Een paar weken geleden heb ik een hotelmanager ontmoet die hetzelfde probleem had: het noodgeval om naar digitale TV over te schakelen namelijk een vermindering van het aantal zenders van de analoge televisies. Ik heb hem onze nieuwe én goedkope, digitale oplossing getoond en hem meteen de contactgegevens van Screen Services opgestuurd.

Haast om naar digitale TV over te schakelen? Neem contact met ons op.

Ontdek onze televisie oplossingen