Hotels aangesloten op TV
Schermen met digital signage geïnstalleerd
Uur tv per dag bekeken
Blijf uw concurrenten een stapje voor met interactieve tv voor hotels
Geconnecteerde tv is heel in trek bij hotelgasten
Televisie is de belangrijkste bron van entertainment in de hotelkamer. Onze hotel IPTV & digital signage oplossing is 100% personaliseerbaar.
Hotelgasten willen in alle comfort genieten van de nieuwste innovaties op het vlak van interactieve tv. Een tafel reserveren in het restaurant, activiteiten in de omgeving, wellnessbehandelingen boeken, roomservice bestellen… Het zijn allemaal diensten op de kamer die het verschil maken, zowel voor uw klanten als voor uw omzet!
Blijf uw concurrenten een stapje voor en verwelkom elke gast met een persoonlijke boodschap op tv. Onze grafische vormgevers creëren gepersonaliseerde schermen die uw diensten in de kijker plaatsen.
Een hoogwaardige en gepersonaliseerde installatie
We bieden u een ruime keuze aan internationale zenders en ondersteunen u bij de omschakeling naar digitale tv. En dit ongeacht uw huidige bekabeling.
Is uw televisie-infrastructuur aan vernieuwing toe? Profiteer van ons complete assortiment professionele apparatuur in samenwerking met Samsung en LG. Met hun moderne design tillen deze televisies elke kamer naar een nieuw niveau.
Laat uw schermen het werk voor u doen
Al uw hoteldiensten op groot scherm
Communiceer vlot en doeltreffend met uw klanten via digital signage en onderscheid u van de concurrentie.
Laat uw gasten gedurende heel hun verblijf kennismaken met uw merkimago. Informeer hen over uw hoteldiensten zoals dagmenu, wellnessbehandelingen, happy hour, evenementen, praktische informatie zoals trein- of vluchturen, weerbericht, dagtarieven enz.
Wilt u uw concurrenten echt een stapje voor zijn?
Geef uw gasten tips over bezienswaardigheden, laat hen kennismaken met uw personeel of toon posts van uw sociale media.
Deel uw berichten in enkele muisklikken
Vergeet ingewikkelde systemen: bedien uw schermen heel eenvoudig met onze tool. Deze is gelijk waar toegankelijk met een eenvoudige weblink via tablet, computer of smartphone.
Creëer, bewerk en plan uw inhoud in enkele muisklikken.
Iedereen krijgt precies de juiste toegangsrechten. Zo kunnen onthaalmedewerkers de dagprijs wijzigen en de kok het restaurantmenu, gewoon via Google Sheets.
En u kunt de inhoud van al uw schermen in real time bekijken, ongeacht het aantal vestigingen dat u beheert.
Een extra troef? Onze grafische vormgevers creëren uw eerste berichten voor u, op maat van uw huisstijl en uw behoeften.
Wilt u uw hotel uitrusten met interactieve tv en digital signage?
Laat ons weten wat we voor u kunnen doen. We nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Onze kant-en-klare oplossingen voor interactieve tv en digital signage
Omdat we u een optimale dienstverlening willen bieden, kunt u rekenen op een continue ondersteuning door onze experts.
Hun advies laat uw infrastructuur mee-evolueren met de laatste trends, rekening houdend met uw behoeften en die van uw klanten. Hetzelfde lokale team staat in voor de analyse van uw behoeften, de snelle installatie en het onderhoud van uw apparatuur. Indien nodig kan onze interne klantendienst via monitoring op afstand uw schermen in real time instellen, controleren en herconfigureren.
Lorem ipsum dolor sit amet
Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam.
Lorem ipsum dolor sit amet
Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam.
Ontdek al onze oplossingen en producten voor uw etablissement
Onze andere oplossingen ontworpen voor uw sectoren
Getuigenissen
Different Hotels: head-end televisie & satelliet in prototype hotels
De Different Hotels-groep is een pionier in de ontwikkeling van prototypehotels, in tegenstelling tot de standaardisatie die door bepaalde internationale hotelketens wordt doorgevoerd.
Televisies en head-end satelliet
Waarom koos u voor Screen Services?
Al 20 jaar kiest de Different Hotels-groep voor Screen Services als een vertrouwde partner om onze vestigingen uit te rusten met media-oplossingen die zijn aangepast aan onze behoeften.
Was onze rol als technologieadviseur belangrijk voor u bij het kiezen van ons bedrijf en de apparatuur die het aanbiedt?
Screen Services heeft alle slaapkamers in tien van onze hotels uitgerust met televisies en een head-end satelliet.
Zo kunnen we een breed scala aan kanalen aan al onze gasten aanbieden.
Wat betreft de keuze van mediadiensten, voldoet de door ons aanbevolen oplossing aan uw verwachtingen?
Om klanten een overzicht te geven van onze diensten (restaurants, spa, enz.), hebben we gekozen voor dynamische displays bij de receptie en in de gemeenschappelijke ruimtes van het hotel.
We delen ook gepersonaliseerde berichten met de belangrijkste toeristische bezienswaardigheden en vrijetijdsactiviteiten in de regio. Hierdoor voelen gasten zich welkom en ervaren ze de aandacht die wordt geschonken aan hun comfort.
Naast media- en digitale diensten biedt Screen Services ook minibars en kluizen aan.
Hotel La Légende, schermen van hoge kwaliteit
Het Hôtel La Légende, een charmant hotelletje met een dertigtal kamers, gelegen midden in het centrum van Brussel, tussen de Grote Markt en Manneken-Pis, heeft Screen Services gekozen als vertrouwde partner.
Hotel La Légende geniet nu van de beste toestellen, voor het beste comfort!
We interviewden Mevrouw Jonot, eigenaresse en algemeen directeur van de vestiging.
Waarom heeft u voor Screen Services gekozen in plaats van de concurrentie?
We wilden een optimaal multimediaal comfort bieden aan onze internationale klanten. Screen Services luisterde naar onze behoeften en reageerde met de beste oplossing. Zo bieden we onze gasten speciale tv-kanalen aan, op schermen van hoge kwaliteit.
Dit alles zonder wijzigingen aan bestaande coaxiale bekabeling aan te brengen.
Wat zijn volgens u de sterke punten van Screen Services?
Ons belangrijkste project was om de bestaande televisievloot te willen vervangen door schermen van hoge kwaliteit, aangesloten op het uitstekende glasvezelnetwerk van Numéricâble.
De technische teams van Screen Services installeerden Samsung 32” tv-schermen uit de Hospitality-reeks op muurbeugels, verbonden met hun Evolutive-server.
Voldoet de oplossing die we u hebben aanbevolen aan uw verwachtingen?
Naast een ruime keuze aan tv-zenders in digitale HD-kwaliteit, wilden we onze klanten ook een premium service bieden. Met name het delen van berichten en praktische informatie direct op de schermen in de kamers. Dankzij het interne kanaal van Screen Services kunnen we welkomstberichten, weerbericht, informatie over onze diensten,…. in realtime uitzenden.
Casestudy
Hôtel De Laurier kiest voor digitale televisie met topservice!
Hôtel De Laurier vertrouwde ons de installatie van nieuwe digitale televisies van hoge kwaliteit toe. We vroegen hen waarom ze voor Screen Services kozen.
Hotel De Laurier is uitgerust met digitale televisies
We vroegen Annelies Degroote om ons te vertellen hoe de installatie is verlopen en hoe tevreden ze is over onze producten en medewerkers.
Waarom heeft u voor Screen Services gekozen boven andere concurrenten?
Het contact was makkelijk en het systeem zelf was niet complex, wat niet al te hoge kosten met zich meebracht.
Waarom heb je ervoor gekozen om te huren? Waren problemen met onderhoud en aftersales een bepalende factor bij uw keuze?
Vanuit investeringsoogpunt was huren voordeliger dan kopen, met de garantie altijd over de nieuwste digitale televisies en systemen te beschikken. In het geval van een probleem, lijkt het mij dat een reparatie probleemloos zou verlopen, ook al hebben we er tot op heden geen toevlucht toe hoeven nemen.
Wat zijn volgens jou de sterke punten van Screen Services?
Een snelle service, een relevant en correct aanbod.
Kunt u ons kort uw mening geven over onze installatie, de keuze van de apparatuur en ons advies, evenals over de aangeboden diensten in het algemeen?
Ik vond de installatie en uitleg van het systeem zeer efficiënt en alles werd zonder problemen geïnstalleerd, of in sommige gevallen opgeschort. Alles werkte meteen, zodra je technicus, Nico, vertrok.
Bent u tevreden over de dienstverlening en de opvolging die onze verschillende afdelingen garanderen? Kwamen deze diensten overeen met onze aanvankelijke beloften?
Alles verliep vlot en bij problemen werd er systematisch naar een oplossing gezocht, bijvoorbeeld voor het welkomstscherm van de klant.
We stellen alles in het werk om competent, discreet en hoffelijk technisch personeel te leveren. Zijn deze criteria belangrijk voor u? Herken je deze kwaliteiten bij onze technici?
We hebben niets dan lof voor uw monteur, Nico, die alles zeer snel heeft geïnstalleerd en onze vragen zeer naar tevredenheid heeft kunnen beantwoorden. Petje af voor je technicus! Uw teams kennen het product perfect en de experts zijn altijd een grote hulp wanneer dat nodig is, zowel tijdens de show, tijdens de eerste ontmoeting als later, tijdens de ondertekening van het contract en de installatie van het product.’homepage. Alles verliep vlot en zeer vlot. We hebben nog steeds een goed gevoel bij Screen Services, wat natuurlijk altijd belangrijk is!
Een dringende digitalisatie: de getuigenis
Het Park Inn Hotel in Luik moest dringend digitaal gaan. In minder dan een maand zorgden de teams van Screen Services voor de bestelling, levering en installatie van de televisies.
Het Park Inn Hotel in Luik werd op zeer korte termijn gedwongen om al zijn tv-apparatuur om te schakelen naar een digitaal signaal. Toen kwam Screen Services tussenbeide en zorgde voor de plaatsing van de TV’s en de installatie van een digitaal kopstation.
We interviewden de hotelmanager.
Waarom heeft u voor Screen Services gekozen in plaats van de concurrentie?
Er kwamen twee criteria in het spel. Allereerst de knowhow van de medewerkers van Screen Services en hun kennis van de mogelijke systemen. Screen Services viel op door de efficiëntie van haar verkoopafdeling. Een gesprekspartner hebben die zijn onderwerp beheerst en tegelijkertijd perfect de mogelijke oplossingen kent om digitaal te gaan, is een echt pluspunt!
Anderzijds was het prijsaspect doorslaggevend.
Digitaal gaan is vaak vrij duur, maar het aanbod van Screen Services heeft het mogelijk gemaakt om van analoog naar digitaal te gaan terwijl de kosten relatief in lijn bleven met onze vorige installatie.
Wat zijn de sterke punten van Screen Services?
Zoals hierboven vermeld, is de verkoopafdeling ontegensprekelijk de grootste kracht. We hadden te maken met een relatief korte deadline, maar de salesmanager bood ons snel oplossingen. In minder dan een maand waren de bestelling, levering en installatie van televisies en andere apparatuur afgerond.
Een tweede groot sterk punt is de after-sales service van het bedrijf.
We hebben immers steeds contact met dezelfde gesprekspartners die ons dossier van A tot Z kennen. Hierdoor kunnen ze onze verzoeken beter opvolgen en snel behandelen.
Kunt u ons in twee woorden uw mening geven over de digitale installatie, de keuze van apparatuur en ons advies, maar ook over de aangeboden diensten in het algemeen?
Het is een systeem dat perfect aansluit bij de wensen van het hotel. De faciliteiten die we hadden moesten serieus onder de loep worden genomen, omdat het aanbieden van video on demand voor hotels niet meer rendabel is.
Het nieuwe systeem maakt het mogelijk om aanvullende informatie op tv-schermen uit te zenden en is daarmee gepositioneerd als een goed alternatief voor onze oude installatie.
Zou u onze diensten aanbevelen aan andere hotels?
Dankzij de efficiëntie van de commerciële en technische afdeling, ben ik niet bang om Screen Services aan te bevelen bij andere vestigingen.
Denk dat ik het eerder heb gedaan. Ik ontmoette een paar weken geleden een hotelier die met hetzelfde probleem kampte: de urgentie om over te schakelen naar digitaal vanwege de vermindering van zenders in het analoge aanbod. Ik heb hem kennis laten maken met onze nieuwe goedkope digitale oplossing en hem meteen de contactgegevens van Screen Services doorgestuurd.
Wilt u uw zaak uitrusten met nieuwe technologie?