Een succesvolle digitale hotelervaring: wat u niet over het hoofd mag zien

In de hotelwereld zijn digitalisering en personalisering onvermijdelijke onderwerpen. Hoe kunt u voldoen aan de verwachtingen van uw klanten, die altijd op zoek zijn naar innovatie en aanvullende diensten ten opzichte van wat ze thuis hebben? En vooral, hoe kunt u deze investeringen optimaliseren? Focus op de belangrijkste fasen van het klanttraject, waar uw klanten een superieure service verwachten, die het verschil kan maken.

1. De receptie

Het plaatsen van een digital signage scherm in de lobby betekent een verbetering van uw hotel. De wachttijden bij de check-in zijn vaak te lang, dus maak het verschil! Terwijl ze op hun beurt wachten, zijn uw klanten al op de hoogte van uw diensten: restaurantmenu, tarieven en schema’s van de SPA, praktische informatie, … Een gebruiksvriendelijke tool: u programmeert al uw communicatie in één klik!

ecrandyn copie
Capture decran a

 2. De kamer

Wanneer gasten door de deur van hun hotelkamer lopen, is hun eerste instinct vaak om de tv aan te zetten. Kom tegemoet aan hun verwachtingen met een interactieve TV en bied hen een high-end ervaring. Op de interactieve TV ontdekken ze een gepersonaliseerde welkomstboodschap met het beeld van uw hotel. Dankzij de interactieve navigatie vinden ze gemakkelijk een brede waaier aan Belgische en buitenlandse tv-zenders, radiokanalen, uw interne communicatie, enz.

3. Het gemak van wifi

Of het nu gaat om een zakenreis of een vakantie, gasten verwachten van een hotel een eersteklas Wifi-verbinding. Meer dan ooit neemt het aantal toepassingen toe waarvoor bandbreedte nodig is: e-mail, streaming, videogesprekken, enz. en niet voor alle toepassingen is evenveel bandbreedte nodig. Daarom is intelligente real-time bandbreedtetoewijzing essentieel. Door elke gebruiker in real time de snelheid aan te bieden die past bij zijn of haar Wifi-gebruik, wordt een krachtig Wifi-netwerk voor iedereen gegarandeerd en wordt voorkomen dat het netwerk trager wordt, zelfs tijdens verbindingspieken.

iStock
chromecast copie

4. Ontspannen met Netflix

s’Avonds kijken gasten uit naar ontspanning voor hun favoriete Netflix-serie. Waarom hen deze ervaring niet aanbieden zoals thuis, maar met het maximale comfort van de hotelkamer? Disney+, Amazon prime, YouTube… Dankzij de Chromecast kunnen uw gasten genieten van al hun smartphonetoepassingen op de tv in de kamer. Dit alles terwijl ze hun smartphone gewoon blijven gebruiken.

Screen Services is al 50 jaar een toonaangevend bedrijf dat bekend staat om zijn professionaliteit, productkwaliteit en uitstekende klantenservice. We hebben meer dan 1400 klanten in België en Luxemburg. Bovendien zijn we toegetreden tot de groep Passman, die met zijn 7.500 uitgeruste etablissementen leider is in Frankrijk voor Wifi- en multimediadiensten voor hotels. Voor u is het eenvoudig, wij zorgen voor alles. Bespaar tijd met één contactpersoon die 24 uur per dag voor al uw installaties zorgt.

Author avatar
Hasku Loteda
Contact